Życiorys Rihanny

niedziela, 15 maja 2011

"Faceci się mnie boją. Nikt ze mną nie wytrzyma!"

"Faceci się mnie boją. Nikt ze mną nie wytrzyma!"

Słowa kluczowe: Rihanna
Rihanna ma na koncie już dwa nieudane związki. Pierwszy zakończył się skandalem, zaś drugi niemiłym rozstaniem. Chris Brown, który nie radzi sobie z kontrolowaniem agresji, nie potrafił znieść, że jego dziewczyna jest popularniejsza od niego. Ze sławą i życiem gwiazdy nie radził sobie także Matt Kemp.


Barbadoska zdaje sobie sprawę, że jej styl życia jest wymagający. Obawia się, że nigdy nie spotka nikogo, kto umiałby się odnaleźć u boku gwiazdy, której życie jest na pierwszych stronach gazet: 

Znalezienie kogoś, kto ze mną wytrzyma, jest niemal niemożliwe. Tym bardziej, że mój facet musi być gotowy na życie w świetle reflektorów. Teraz jestem sama i boję się, że to się już nigdy nie zmieni. Marzę jednak o dojrzałym mężczyźnie, który nie wystraszy się silnej osobowości. Facetów zraża też moja żywiołowa natura. Nie potrafią sobie z tym radzić. Faceci się mnie boją. Obawiam się, że nikt ze mną nie wytrzyma!

Rihanna twierdzi, że łatwiej jej związać się z kimś, kto wie, czym jest show-biznes. Macie może kogoś znanego, kto by się dla niej idealnie nadawał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz