Życiorys Rihanny

wtorek, 5 kwietnia 2011

Rihanna w magazynie Fabulous opowiada, czemu kocha czerwień swoich włosów

Rihanna w magazynie Fabulous opowiada, czemu kocha czerwień swoich włosów 

Rihanna  magazynie Fabulous
Skan magazyny Faboulous
Rihanna, która uwielbia metamorfozy związane ze zmianą koloru włosów, już długi czas pozostaje wierna czerwieni. O swojej decyzji opowiada w wywiadzie dla magazynuFabulous.

Nie skupiam się na tym, kto aktualnie jest na szczycie. Uważam, że gdy ludzie stają się lepsi w tym co robią, to po prostu są zauważani. I właśnie taką artystką chcę być. Niech mnie pamiętają jako osobę, która wciąż się rozwijała i stawała się lepsza. I nie chodzi tu o porównania, która z piosenkarek jest lepsza: Rihanna, Katy Perry, czy Lady Gaga. Ja bardziej rywalizuję sama ze sobą. Stawiam sobie wyzwania i za każdym razem chcę się w nich sprawdzać jeszcze lepiej. Nie ma dla mnie znaczenia, kto jest na samym szczycie, dopóki wiem, że jestem coraz bliżej tego punktu. Tylko to się dla mnie liczy" - opowiada o swojej karierze Rihanna w wywiadzie dla magazynu Fabulous.

Artystka wspomina też o swoim ciężkim dzieciństwie i tym, że dziś już nie skupia się na złych chwilach, które przeżyła. Z lat młodości, chce pamiętać jak najlepsze momenty i najcieplejsze wspomnienia. Opowiadała również o swoich planach na przyszłość, które chce zrealizować jeszcze przed 30 rokiem życia. Jednym z nich jest wypuszczenie na rynek własnej linii kosmetycznej.
Na pytanie o kolor jej włosów Rihanna odpowiedziała:

Myślę, że nareszcie byłam gotowa na coś zupełnie nowego i totalnie wyrazistego. To była ryzykowna decyzja, ale dziś wiem, że słuszna. Nie chciałam już dłużej mieć zwyczajnego koloru włosów. Byłam już przecież blondynką i szybko mi się znudziło. Czarny był moim ulubionym kolorem, ale szukałam czegoś co będzie lepiej określało mnie samą. W takim zresztą znalazłam się wówczas momencie w życiu, że spontaniczne decyzje były najlepsze. Poza tym chciałam zrobić coś ekstremalnie innego. Nie mogłam przecież przefarbowac włosów na zielony, fioletowy, czy różowy kolor, więc czerwony wydał mi się najlepszym rozwiązaniem".

No cóż... w jej przypadku zielone, czy niebieskie włosy nikogo by już chyba nie zaskoczyły, choć również jesteśmy zdania, że obecny kolor włosów wyjątkowo dobrze pasuje do Rihanny.
Mimo przywiązania do czerwieni artystka wciąż jednak zmienia samą fryzurę. Zajrzyjcie do naszej galerii!
Fot. Eastnews

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz