Życiorys Rihanny

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Rihanna była ofiarą przemocy domowej

Rihanna była ofiarą przemocy domowej

 
Rihanna
AP/Charles Sykes
Wygląda na to, że głośna sprawa z Chirsem Brownem to nie jedyny przypadek, kiedyRihanna została pobita. Dziewczyna wyznała niedawno w wywiadzie, że miała podobny problem już w dzieciństwie...
Biedna dziewczyna...Jak się okazuje, jej okres dziecięcy nie obfituje tylko w dobre, lecz także i w bardzo złe wspomnienia. Wyznała, że jej ojciec miał duże problemy z alkoholem. Kiedy był pijany, nie potrafił nad sobą zapanować i potrafił podnieść na nią rękę. Gwiazda wspomina, że najbardziej bała się piątków - wtedy ojciec odbierał wypłatę i połowę z niej wydawał na alkoholowe trunki. Bała się wtedy zostawać w domu.
Opowiada też o najbardziej przykrym dla niej dniu:
Bardzo mocno mnie uderzył. Wybiegłam z domu z odciskiem dłoni na twarzy. Nie mogłam w to uwierzyć. Moja mama widziała moją minę, w jakim wielkim byłam szoku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz